sobota, 7 grudnia 2013

004 - Biografia

W tej notce chcę dać krótką biografie zespołu którego kocham. Może ktoś ich kiedyś także poznał, słuchał od nich piosenek, ale nie przywiązywał do nich większej wagi. Na początku jak nic o nich nie wiedziałam usłyszałam może kiedyś jedną od nich piosenkę w radiu aoi, bliżej ich poznałam gdy moja przyjaciółka przesłała mi swoje niektóre piosenki ( gdzieś ok. luty-marzec), w tym wszystkie płyty od OOR i zaczęłam ich słuchać, powoli się w nich zakochując. Nie miałam wtedy jednak internetu już prawie rok. lecz pół roku później w końcu go z powrotem miałam, czyli na początku tego roku szkolnego. Tak zaczęła się moja obsesja  xD ponieważ w końcu mogłam coś o nich poczytać, pooglądać od nich różne filmiki, zdjęcia. I tak ich pokochałam.

Biografia!!
One Ok Rock to japoński zespół rockowy, założone w 2005 roku w Osace. Na pomysł ten wpadł Toru. Poprosił swojego młodszego kolegę Ryote żeby nauczył się grać na basie. Następnie poprosił rok starszego Alexa żeby z nim grał ( jest to były członek zespołu który w 5 kwietnia 2009 roku został aresztowany za molestowanie jednej kobiety - jadąc pijamy o 8 rano pociągiem złapał młodą kobietę za kolano- i 15 maja 2009 roku oficjalnie ogłoszono jego odejście z zespołu. Musieli również zrezygnować z wydania singla „Around the World Shonen”. ) <nie wiem, może to trochę przesadzone z tym molestowaniem, no ale co kraj to obyczaj. Szkoda mi go trochę, no ale nie trzeba było tyle pić -.- > Po kilku próbach postanowili znaleźć wokalistę, ponieważ Toru nie uważał się za wystarczająco dobrego. W tym samym czasie taka przygotowywał się do swojego pierwszego występu na żywo ze swoją kapelą.Dzwonił do wszystkich ludzi, do których miał numer telefonu, i prosił znajomych, by przyprowadzili swoich znajomych. tak na jego koncert trafili Toru i reszta. Bardzo spodobał im się głos Taki i postanowili poprosić go o dołączenie do ich kapeli. Z początku Taka był do tego sceptycznie nastawiany, ponieważ już śpiewał w kapeli. Po drugim jego występie Toru zaczął go nachodzić w pracy i prosić, by z nimi grał. Po pewnym czasie Taka został wokalistą ONE OK ROCK. Brakowało jedynie perkusisty. 3 miesiące po dołączeniu Taki do zespołu zaczęli występować publicznie (bez perkusisty). W 2006 własnym nakładem wydali Ep’ke „One Ok Rock”, a następnie pod koniec tego samego roku „Keep It Real”. W 2007 przedstawiony im został Tomoya, który na początku był tylko support memberem. Tomoya oficjalnie został członkiem zespołu, w momencie gdy zespół debiutował na rynku (major debiut). Już w kompletnym składzie nagrali singiel „Naihi Shinsho”, który został puszczony kilka razy w radiu krajowym i stał się dość popularny. Dzięki temu zespołem zainteresowała się wytwórnia Amuse, co poskutkowało nagraniem albumu Zeitakubyō i ogólnokrajową trasą koncertową. W Lutym 2010 roku zespół wydał singiel „Kanzen Kankaku Dreamer”. Znalazł się on na dziewiątym miejscu Weekly Oricon Charts. W Czerwcu 2010 roku wydany został album Niche Syndrome. Pozycją wydaną po czwartym albumie był singiel „Answer Is Near”, który pojawił się na rynku w Lutym 2011 roku. Na Lipiec 2011 planowany był drugi singiel, tego roku, „Re:make/No Scared”, którego drugi tytułowy utwór jest motywem przewodnim dla gry „Black Rock Shooter”.



Taka - Takahiro Mirota
 Pozycja: główny wokalista

Taka urodził się 17 kwietnia 1988 roku w Tokio. jest on synem Mori Shinchi i Mori Masako. Przed OOR był członkiem zespołu NEWS < coś w tym stylu xD> jego rodzone nazwisko to Moriuchi, ale zmienił je na Morita po rozwodzie rodziców. jest on odpowiedzialny za pisanie tekstów  i komponowanie. Często wplata słowa angielskie do piosenek.

Toru - Yamashita Tōru
Pozycja: wokal, gitarzysta
Toru urodził się 7 grudnia 1988 roku w Osace. Był kiedyś w kręgach grupy hip-hopowej, który miał sześć singli i album zanim rozpadł się w roku 2002. Grał rolę "Ryugo" w Sh15uya

Ryota- Kohama Ry Ōta 
Pozycja: perkusista
Ryota urodził się 4 września 1989 roku w Osace. Zaczął grac na basie dopiero po dołączeniu do zespołu. Jest pracowity xD Szanuje zespół Red Hot Chili Peppers. Jest przyjacielem z dzieciństwa od Toru.

Tomoya - Kanki Tomoya
 Pozycja: perkusista
Tomoya urodził sie 27 czerwca 1987 roku w Hyogo. Najstarszy członek zespołu. grał na perkujsu jeszcze przed dołączeniem do OOR i uczęszczał do Akademii Muzycznej ESP.


To wszystko na dzisiaj, choć to mi wyszło dłuższe iż planowałam O__O Miłej soboty ^^.






3 komentarze:

  1. Jejku, ale się rozpisałaś - uwielbiam takie długie notki! I rozdziały w opowiadaniach, i wgl. ^w^ Dzięki niej dowiedziałam się wielu rzeczy o ONE OK ROCK, o których nie miałam pojęcia, mimo że to właśnie ja zachęcałam cię do słuchania ich. Jakoś nigdy nie wyszukiwałam o nich takich szczegółowych informacji i wgl. xD Świetnie wyszedł ci ten post - tak mnie wciągnął, że nawet nie zauważyłam kiedy dobiegł końca. o___o ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęło mi trochę wyszukanie tych info, ale było warto xD

      Usuń
  2. Wow świetne :D Wreszcie się trochę o nich dowiedziałam xD

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń