czwartek, 28 listopada 2013

001 - Początek

Hejka :3 za wiele o sobie nie będę pisać ponieważ wszystko znajduje się na stronie "Autorka" xD O czym będzie ten blog? to będzie raczej taka mieszanina mojego pamiętnika z moim hobby i różnymi dodatkami jakie tworze w czasie wolnym. Na początku nie chciało mi się za bardzo prowadzić tego bloga, no ale na kusiła mnie na to moja przyjaciółka :p I mam nadzieje że coś z tego wyjdzie *^* i regularnie będę dodawała notki co tydzień. Dziś jestem wykończona po 3 dniu testów i w ogóle nic mi się przez tą pogodę nie che xDDD. Żeby was jeszcze bardziej nie zanudzać tymi pierwszymi notkami na jakie zawsze nie mam pomysłu, na dziś kończę ^^ 
A to taki mój mały dodatek :]

Piosenka którą kocham 

 


i mały FanArt xd

Papaaaa :**

2 komentarze:

  1. Wybacz spóźnienie! ;__; Jakoś nie mogłam się zabrać za pisanie komentarza. xD Tak czy inaczej - znowu prowadzisz bloga, jeeej~! Już dawno nie czytałam twoich notek i w ogóle, brakowało mi tego. ^w^ Pisanie pierwszych notek jest najgorsze - też tak uważam.
    Od teraz postaram się komentować na bieżąco~!

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie się zdecydowałaś ♥ No i przepraszam że komentuję dopiero teraz , ale nie mam jakoś ostatnio czasu :) Czekam na kolejne notki :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń