piątek, 29 listopada 2013

002 - Impreza Andrzejkowa

Hejka ^^ dzisiaj razem z dziewczynami zrobiłyśmy sobie małą imprezę andrzejkową mimo że andrzejki są dopiero jutro. Ale to tam taki mały szczegół. Chcieliśmy się czymś nastraszyć, jakimś filmikiem, ale na początku jakoś nic nie wydawało nam się straszne. I w końcu trafiłyśmy na jednego kolesia który dał filmik jak gra w Slanderman. Przy samym patrzeniu się bałyśmy i piszczałyśmy jak tylko on się pojawiał. Aż w końcu zdecydowałyśmy się w to zagrać. Na pierwszy ogień poszła Michaela, ale co jakiś czas się zmieniałyśmy, bo po paru krokach w tym lesie i tej muzyczce. Serce ci wali jak głupie. Przegrałyśmy bodajże 3 razy, a choć raz udało nam się zdobyć 2 karteczki z 8. Na początku bałyśmy się wychodzić z pokoju xD Niestety jak po wróżbach z woskiem co mi wyszedł jednorożec *o* i mops xD no i po wróżbie z butami kto pierwszy wyjdzie za mąż ( Michaela to wygrała :p) Magda i Regina musiały już iść więc :( poszłyśmy je odprowadzić i krzyczałyśmy na cały głos nie "odwracaj się do tyłu" i się tam patrzymy czy coś nie ma xD Miałam zaciekłą walkę z Juką (którą wygrała 3:1) Wróciłyśmy z powrotem do mnie do domu. Juka i Misia były jeszcze u mnie chwile, a gdy poszły zaczęłam sprzątać po nas. Miałam przynieść niektóre rzeczy z powrotem z sypialni, oświecam tam światło ... A tu nagle zaczyna ono migać i się całkowicie wyłącza. A ja w pisk. Tak się przestraszyłam , wyleciałam z tego pokoju w sekundę. To było zbyt podobne gdy się przegrywa w Slanderman gdy cie już dogoni serio ja myślałam że się popłacze, Okazało się w końcu że żarówka się spaliła. Wiedziała kiedy O______O Tak samo wczoraj gram sobie skupiona w Aiona a tu nagle mi się samo radio włącza i to nie jeszcze na tą stacje co zawsze jest ustawione tylko jakieś bez zasięgu i same szuranie było słychać, jak ja sie przestraszyłam. A później drugi raz się włączyło. Chyba serio jestem za bardzo strachliwa , ale takie rzeczy mnie przerażają i nie lobie ogólnie Horrorów xDD Ale po tym drugim razie wyłączyłam go z prądu i było już ok. Na dziś mam już dość niespodzianek, ale czuję że jeszcze się coś wydarzy bo dziś z Juką zaplanowałyśmy nocke na graniu. Już się boje co z tego będzie ;(((


Życzę wam wszystkim jutro dużo zabawy i wróżb Andrzejkowych i by się wam same miłe rzeczy wywróżyły ^^. 
Paa :*

6 komentarzy:

  1. Przepraszam bardzo, wygrałam 4:1! xD Musimy jeszcze kiedyś w to zagrać - ta gra jest serio świetna no i tyle śmiechu przy niej. xD Nic mi nie pisałaś mi o tej spalonej żarówce. ;___; To musiało być straszne, tym bardziej po tych wszystkich filmikach i grze. xD
    Co do nocki, to nic dziwnego chyba się nie stało, nie? Ale wytrzymałyśmy do wpół do piątej! *piątka* o/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chyba zawału dostała na Waszym miejscu :D Nie wiem za bardzo o co chodzi w tej grze ,ale domyślam się ,że jest straaaszna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czas zacząć planować ślub :) Na szczęście mam nadzieje że to tak szybko nie będzie jak wyszło :)
    A co do tej gry to grałam dzisiaj w nią sama i nawet raz jak ciemno było spróbowałam i jakoś tak no nie czułam tej adrenaliny co ten koleś, ale ja mam mocne nerwy więc no wiecie..
    Pozdrawiam :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz mocne nerwy? Też chciałaś, żeby cię za rękę trzymać, jak grałyśmy u Nicol! XD

      Usuń
    2. No, ale ja przy najmniej jeszcze w domu grałam i nie piszczałam tak jak wy! xD

      Usuń

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń